انجمن همیاران سلامت پرور البرز

انجمن همیاران سلامت پرور البرز(اهسا)

شرکت آرین رشد افزا درراستای تداوم مسئولیت اجتماعی خود، هزینه نصب آسانسور ، پنجره دو جداره، تامین سرمایش ساختمان انجمن همیاران سلامت پرور البرز (اهسا) و همچنین کفالت درمانی 10 کودک مدد جوی توان یاب در دو بخش کاردرمانی و گفتاردرمانی رابصورت ماهیانه برعهده گرفته است

معرفی انجمن اهسا
درشهری شلوغ و پرجمعیت، زنان و کودکانی هستندکه به خاطرابتلا به بیماری ایدز وهمزیستی باویروسHIV، گرفتار رنجها و دشواری های زیادی هستند . خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت؛ که نه تنها درد بیماری و بلکه درد غربت، تبعیض، انگ وبرچسب های ناروا، زندگی را برآنان بسیار سخت کرده است .کودکان معصوم و بیگناهی که گاه در بدو تولدشان، گرفتار ویروس HIV شده اند و تنها و بی کس رها شده اند.و چقدردرد آور است. کودکانی که به خاطر ابتلا به بیماری فلج مغزی (CP) ؛توان حرکت کردن وسخن گفتن را ندارند . کودکان بی بضاعتی که چنانچه تا قبلا از نوجوانی تحت کاردرمانی و گفتار درمانی قرار نگیرند تا ابد محکوم به گوشه نشینی و سکوت خواهند بود .حال که درگوشه ای از این شهر شلوغ؛ جمعیت درد آشنا و مددکار جمع شده اند تا برای این کودکان وخانواده ها چاره اندیشی کنند، انجمن همیاران سلامت پرور البرز (اهسا) باهدف کمک وارائه خدمات اجتماعی و مددکاری رایگان بهیاری کودکان وزنان سرپرست خانوار آسیب دیده ناشی ازایدز/HIVو کودکان بی بضاعت مبتلا به فلج مغزی (cp) تشکیل شده است و به همراه افراد درد آشنا، و یاری آنان درشهرکرج مشغول به خدمات رسانی است.
این انجمن درمسیر رسیدن به اهداف الهی وخیرخواهانه ای که درپیش دارد همواره نیازمند توجه ویژه همگانی بوده و هست و برای رسیدن به اهداف متعالی خود به حمایت سازمانها، ادارات وشرکت‌های مختلف نیازمند است.
اهم خدماتی که اهسا ارائه می دهد ، عبارتنداز :
• آموزش رایگان جهت پیشگیری ازانتقالویروسHIVو بیماری ایدز
• خدمات کاردرمانی وگفتاردرمانی رایگان به کودکان توانیاب زیر 16 سال
• مشاوره های رایگان وپاسخگویی به سوالات مردمی
• انجام آزمایشات محرمانه وتست ایدز درمحل انجمن
• اجرای طرح درآمدزایی برای مادران سرپرست خانواده
و…
شماره تماس: 02632810238 و 02632816261 و 9387889592 شنبه تا چهار شنبه ازساعت 8 الی 17

آدرس: کرج، میدان امام حسین، خیابان شهید صدوقی(ساسانی) ، کوچه نامجو ، پلاک 84

www.ehsacharity.ir